Брендування торгової зони: ярмарки, food fest, виставки, фестивалю

Брендування торгової зони: ярмарки, food fest, виставки, фестивалю

У цій статті ми хочемо поділитися порадами про те, як Ви можете збільшити відвідуваність та підвищити впізнаваність Вашої компанії на ярмарку, фестивалі чи торговій виставці.

Одна з причин, чому біля Вашого павільйону менша кількість відвідувачів — це відсутність активної реклами.

Один із способів збільшити кількість відвідувачів — використовувати фірмовий скотч із логотипом Вашого бренду. З його допомогою можна додатково брендувати упаковку продукції, яку Ви представляєте на заході. А також не забути при розробці дизайну брендованого скотчу використовувати сигнальні кольори для привернення уваги або напису, які привертають увагу відвідувачів. Наприклад, таких як: НОВИНКА, АКЦІЯ, ЗНИЖКА, ПОДАРУНОК, КОНКУРС. Також брендованим скотчем ви можете відзначити Ваше виставкове або торгове місце, наклеївши худобу на покриття для підлоги.

Таким чином, скотч з логотипом стане додатковим елементом реклами поруч із листівками, буклетами, візитками.

Ви маєте пакетне рішення для ваших клієнтів? Ви хочете запустити акцію 1+1=3 або акцентувати увагу на конкретному товарі. З цим впорається скотч із нанесення реклами.

Дивитись ціни на скотч із логотипом

Прокрутити вгору