Як збільшити продажі у святкові дні? ГОТОВІ РІШЕННЯ

Як збільшити продажі у святкові дні? ГОТОВІ РІШЕННЯ

Що може бути кращим для покупця, ніж максимально вигідні знижки у Вашому магазині?

Впевнено можна сказати, що кожна роздрібна мережа робить максимальний виторг саме в дні розпродажів за рахунок загального обсягу продажів мережі. Але як бути, якщо ваш товар знаходиться на одній полиці з конкурентами? Як максимально виділити її, не замовляючи окремо рекламну поліграфію?

Адже цього дня буде боротьба за покупця на рівні цін та знижок, і цінники будуть практично у всіх ваших конкурентів виділені сигнальними кольорами.

Виникає питання: як виділитися та звернути увагу саме на ваш товар? На нашу скромну думку найкраще рішення – скотч із нанесенням друку будь-якого зображення – це спеціальний рекламний скотч, який спеціально розробляється для активної реклами у торгових точках.

Наші фахівці провели аналіз та звернули увагу на те, що перед великими святами наші клієнти найчастіше замовляють промо скотч з такими написами, як:-50%, -20%, SALE, 1+1=3, СУПЕР-РОЗПРОДАЖ, BLACK-FRIDAY, ПОДАРУНОК, АКЦІЯ. А найбільшою популярністю користується скотч із логотипом у таких яскравих поєднаннях, як червоний, жовтий, білий, чорний. І найважливіше, замовивши у нас 2 коробки рекламного скотчу, Ви зможете організувати акцію по всій роздрібній мережі, адже 1 ролик скотчу – це 50-60 метрів Вашої реклами.

Тепер Вам не потрібно буде міняти на полицях магазинів у період свят та акцій дорогі POS-матеріали: шовфтокери, воблери та мобайли. Достатньо буде наклеїти рекламний скотч на час акцій та виділити Ваш товар.

Поки конкуренти ламають голову над тим, як цього року бути помітнішим, Ваш товар буде продавати себе сам!

Прокрутка до верху